Economics and Business Review

Submit manuscript
Journal metrics
Indexed in:
Volume 14 Number 1 pp. 130-133

Wojciech J. Florkowski

Th e University of Georgia

Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1

Abstract:
pub/2014_1_130.pdf Full text available in Adobe Acrobat format:
http://www.ebr.edu.pl/volume14/issue1/2014_1_130.pdf
Keywords: Culture, Corporate governance, Leadership, Companies, Kultura, Ład korporacyjny, Przywództwo, Spółki

For citation:

MLA Florkowski, Wojciech J.. "Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1." Economics and Business Review EBR 14.1 (): 130-133.
APA , (). Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1. Economics and Business Review EBR 14(1), 130-133
ISO 690 FLORKOWSKI, Wojciech J.. Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1. Economics and Business Review EBR, , 14.1: 130-133.